سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

من دوست دارم بعضی اوقات در مورد سالن های زیبایی بنویسم.شیما هستم.

  • ۰
  • ۰

کراتینه مو چیست

کراتینه مو چیست؟

کراتینه برزیلی یکی از بهترین و موثرترین روش های ترمیم موهای آسیب دیده است.

سالن زیبایی در جنت آباد

کراتینه دارای دو نوع کلی می باشد


  •  کراتینه احیاء
  •  دیگری کراتینه احیاء و صاف کننده که اصطلاحاً به آن کراتینه برزیلی گفته می شود


 کراتینه برزیلی یکی از بهترین و موثرترین روش برای ترمیم موهای آسیب دیده است که علاوه بر رفع آسیب مو، موها را صاف و ابریشمی می کند و با انجام پروسه کراتینه برزیلی میتوانید از موهای صاف و زیبای خود لذت ببرید.

صاف دائم با موادی که منشاء کراتین داشته انجام می شود در عین حالی که به مو هیچ آسیبی نمی رساند موها را کاملاً صاف کرده و تا زمانی که مو کوتاه نشود صافی آن باقی می ماند و مناسب موهایی که مواد دکلره استفاده نکرده می باشد.

برای صاف کردن موهای فردار و مجعد روش های مختلفی وجود دارد، برخی از این روش ها دائم و برخی موقت هستند. در مورد صاف کننده های دائم، بهتر است به این نکته توجه کنید که منظور از صافی دائم برای موهایی است که عمل صاف کردن روی آن ها انجام شده است و قسمتهایی از مو که به مرور زمان رشد می کنند، در صورتی که موهای شما به طور طبیعی مجعد باشد، صاف نخواهند بود و برای داشتن موهای صاف یکدست باید ریشه های مو را نیز مجددا صاف کنید. زمان تکرار این عمل بستگی به میزان فردار بودن موها، طول موها و میزان رشد آن ها دارد. معمولا برای موهای متوسط و بلندی که رشد معمولی دارند هر 8-10 ماه یکبار نیاز به صاف کردن ریشه های مو خواهید داشت.

سالن زیبایی حدیث

  • ۹۶/۰۵/۱۴
  • شیما مدیر

نظرات (۱)

ddddd

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی