سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

من دوست دارم بعضی اوقات در مورد سالن های زیبایی بنویسم.شیما هستم.

  • ۰
  • ۰

مجموع دکوراسیون های آرایشگاه زنانه،سالن های زیبایی

سالن زیبایی در بخش دکوراسیون شامل دو بخش مجزا می باشد.بخش اول برای مدیریت یا همان رزرو می باشد.بخش دوم بخش اصلی سالن زیبایی[سالن زیبایی در جنت آباد] که مربوط می شود به ارایه خدمات سالن.

بخش اعظم سالن آرایشگاه زنانه مختص قسمتی است که خدمات اصلاح و میکاپ در ان انجام می شود. به طور کلی این محیط از یک سری صندلی و آینه های بلند و کوتاه تشکیل می شود و در حقیقت ایده ها هستند که تفاوت را در همین لوازم یکسان در سالن های مختلف ایجاد کرده است.

دکوراسیون سالن زیباییدکوراسیون سالن زیبایی

در طراحی سالن های آرایش و زیبایی مهمترین نکته استفاده مناسب و بجا از رنگ هاست . معمولا تلفیق ۲ رنگ سفید و صورتی یا سفید و بنفش ، زیبایی خاصی به این فضا می بخشد . اما چرا رنگ صورتی ؟ دلیل این امر کاملا واضح و مشخص است . رنگ صورتی پر نفوذترین و جذاب ترین رنگ در بین تمامی رنگ های مورد علاقه بانوان است .

 

رنگها را به دو دسته تیره و روشن تقسیم می کنیم. می دانید که انتخاب رنگ های تیره برای فضای کوچک اصلا مناسب نیست از طرفی هم تناژ رنگهای روشن باید ماهرانه وارد محیط شوند. از لحاظ روانشناختی رنگ زمینه تاثیر مستقیمی بر روحیه فرد دارد پس شما برای اینکه احساس راحتی و آرامش را درخود و مشتریانتان ایجاد کنید بایستی از ترکیب رنگها ملایم استفاده کنید . اگر علاقه به رنگهای جیغ دارید لازم است برای کاهش تندی رنگ از رنگ های سفید یا رنگ های ملایم دیگر استفاده کنید.


سالن زیبایی دکوراسیون

دکوراسیون
  • ۹۶/۰۴/۰۶
  • شیما مدیر

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی