سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

من دوست دارم بعضی اوقات در مورد سالن های زیبایی بنویسم.شیما هستم.

۱ مطلب در شهریور ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 تزریق ژل صورت

ژل های پر کننده صورت محصولاتی همچون کلاژن، اسید هیالورونیک و ﻫﯿﺪﺭﻭﮐﺴﯽ ﺁﭘﺎﺗﯿﺖ کلسیم هستند که برای جوان سازی و شادابی پوست استفاده میشوندو باعث کاهش یا حذف چین و چروک صورت و پوست، رفع جای جوش صورت، بالا بردن افتادگی ناشی از زخم ها،تزریق ژل به لب ها برای پروتز لب ، برجسته کردن گونه ها و جایگزینی مقدار بافت نرم از بین رفته می شوند. با بالا رفتن سن، حساسیت پوست ما به چروک افزایش یافته و پوست دچار افتادگی می شود. قرار گرفتن در معرض نور خورشید و سال های طولانی حرکت عضلات (نگاه کردن، جویدن، لبخند زدن) باعث فرسوده شدن بافت های پوست می شود. تزریق ژل یک راهکار بی خطر برای جوانسازی پوست می باشد. لب ها پس از تزریق ژل لب قدری حساس، قرمز و متورم است. عوارض تزریق ژل لب طبیعی است و معمولاً ظرف چند روز برطرف می‌شود.  هزینه تزریق ژل لب و چربی در لب بر اساس نوع محصول مورد استفاده و موقعیت جغرافیایی متغیر است.

سالن زیبایی در سعادت آباد

با استفاده از عمل چانه با تزریق ژل می توانند به عنوان یک راهکار موقت یا طولانی مدت برای رفع مشکلات پوستی از طریق تزریق های متعدد مقدار اندک مواد پر کننده در نواحی خاص صورت مورد استفاده قرار گیرند. امروزه انواع مختلفی از پر کننده های صورت برای تزریق ژل به چانه در دسترس هستند که هر یک از آنها برای یک یا چند هدف همچون کاهش چین و چروک پوست یا بزرگ کردن لب در نظر گرفته شده اند. یک پزشک متخصص می تواند به شما در تعیین اعضایی از صورت که امکان تزریق در آنها وجود دارد و نیز نوع پر کننده های قابل استفاده کمک کند. پر کننده های پوستی می توانند باعث پر شدن پوست در نواحی مشخصی شوند که با از بین رفتن بافت چربی و کلاژن با بالا رفتن سن مواجه شده اند. ژل هیالورونیک یک ماده پر کننده طبیعی در بدن انسان است. هنگامی که چین نازولبیال (خط خنده) عمیق تر شود، و خطوط زیبای صورت از بین برود، لب ها شروع به نازک شدن کنند، و گوشه های لب ها دچار افتادگی گردند، ظاهر صورت جوانی و شادابی خود را از دست خواهد داد. پر کننده های اسید هیالورونیک در زیر این چین ها و همچنین برای رفع چروک پیشانی تزریق می شود تا به این ترتیب بتوان حجم از بین رفته را جایگزین کرده و ظاهر جوان تری را برای صورت ایجاد کرد.


عوارض و مضرات

درد احساس شده توسط بیمار در تزریق ژل بستگی به ناحیه انجام تزریق، محصول مورد استفاده (بعضی از ژل ها حاوی مواد بی حسی موضعی است) و سایر کرم های بی حسی موضعی استفاده شده در هنگام تزریق ژل دارد. این درمان باید به نسبت بدون درد باشد یا ناراحتی کمی را در موارد تزریق ژل در لب که بیشترین حساسیت را در بین اعضای صورت دارد، برای بیمار به همراه داشته باشند.

 به طور معمول عوارض تزریق ژل در صورت یا بدن شامل کبودی، ورم، قرمز شدن، حساسیت و خون ریزی اندک از محل های انجام تزریق باشد که این عوارض تزریق ژل در اکثر موارد بلافاصله یا در طول ۲۴ تا ۴۸ ساعت پس از تزریق از بین می روند. اما در موارد نادر امکان مشاهده واکنش آلرژیک به این ژل ها نیز وجود دارد. که 

وجود برخی شرایط خاص در افراد، بیماری و مشکلات سلامتی باعث می شود که امکان استفاده از پر کننده های پوستی برای بیمار وجود نداشته باشد. این موارد اشاره به شرایط خاص دارد که در صورت وجود آنها، درمان با استفاده از تزریق ژل منع مصرف خواهد داشت، بنابراین زمان مراجعه به متخصص پوست برای انجام تزریق وی را در جریان بیماری و داروهای مصرفی خود قرار دهید.

سالن زیبایی در شهرک غرب

  • شیما مدیر