سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

سالن زیبایی و آرایشگاه زنانه

مطالبی در مورد سالن های زیبایی و آرایشگاه های زنانه

من دوست دارم بعضی اوقات در مورد سالن های زیبایی بنویسم.شیما هستم.

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کراتینه مو چیست

کراتینه مو چیست؟

کراتینه برزیلی یکی از بهترین و موثرترین روش های ترمیم موهای آسیب دیده است.

سالن زیبایی در جنت آباد

کراتینه دارای دو نوع کلی می باشد


  •  کراتینه احیاء
  •  دیگری کراتینه احیاء و صاف کننده که اصطلاحاً به آن کراتینه برزیلی گفته می شود


 کراتینه برزیلی یکی از بهترین و موثرترین روش برای ترمیم موهای آسیب دیده است که علاوه بر رفع آسیب مو، موها را صاف و ابریشمی می کند و با انجام پروسه کراتینه برزیلی میتوانید از موهای صاف و زیبای خود لذت ببرید.

صاف دائم با موادی که منشاء کراتین داشته انجام می شود در عین حالی که به مو هیچ آسیبی نمی رساند موها را کاملاً صاف کرده و تا زمانی که مو کوتاه نشود صافی آن باقی می ماند و مناسب موهایی که مواد دکلره استفاده نکرده می باشد.

برای صاف کردن موهای فردار و مجعد روش های مختلفی وجود دارد، برخی از این روش ها دائم و برخی موقت هستند. در مورد صاف کننده های دائم، بهتر است به این نکته توجه کنید که منظور از صافی دائم برای موهایی است که عمل صاف کردن روی آن ها انجام شده است و قسمتهایی از مو که به مرور زمان رشد می کنند، در صورتی که موهای شما به طور طبیعی مجعد باشد، صاف نخواهند بود و برای داشتن موهای صاف یکدست باید ریشه های مو را نیز مجددا صاف کنید. زمان تکرار این عمل بستگی به میزان فردار بودن موها، طول موها و میزان رشد آن ها دارد. معمولا برای موهای متوسط و بلندی که رشد معمولی دارند هر 8-10 ماه یکبار نیاز به صاف کردن ریشه های مو خواهید داشت.

سالن زیبایی حدیث

  • شیما مدیر
  • ۰
  • ۰

درست است که حرفه‌ای شدن در آرایش یک هنر و مهارت است، اما این کار هم مثل بقیه هنرها ریزه‌کاری‌هایی دارد که می‌تواند یک صورت کاملاً عادی را به چهره‌ای جذاب و دلربا تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم ۹ مورد از مهم‌ترین رمز و رازهای آرایش را به شما معرفی کنیم که شاید با استفاده از این تکنیک‌ها، بتوانید در خودآرایی جزء حرفه‌ای‌ها شوید.

۱- پنکک را به‌درستی استفاده کنید و فقط روی قسمت‌های تیره پوست نزنید. برای اینکه پوستی شاداب داشته باشید، باید حلقه سیاه که زیر چشم می‌افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککی یک درجه روشن‌تر از کرم پودری که روی کل صورت زده‌اید، از خط مژه‌ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه‌های بینی بپوشانید.

۲- بهترین زمان استفاده از فر مژه بعد از حمام است. وقتی مژه‌ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت‌تر و زیباتر فرم می‌گیرند و نمی‌شکنند.

۳- درست است که پودر و سایه ابرو برای آرایش ابرو بسیار خوب عمل می‌کند و کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه‌دار شده و از بین می‌رود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پرکنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

۴- بعد از کرم پودر روی صورت، توصیه می‌شود کف دست‌ها را به هم بمالید و بعد به‌آرامی آن را روی گونه‌ها، چانه، پیشانی و بینی گذاشته و کمی فشار دهید. گرمای دست باعث می‌شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.

۵- یک‌راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که آرایش صورت خود را از آخر به اول شروع کنید: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژ گونه و رژلبتان را بزنید. با این کار چهره‌تان روشن‌تر به نظر می‌رسد و درنتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ‌تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی‌تر جلوه خواهد کرد.

۶- برای اینکه مژه‌ها بلند و پرپشت جلوه کند، از ریمل‌های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن‌که مژه‌ها را پر می‌کند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه‌ها را انجام می‌دهد را استفاده کنید.

۷- برای زیباتر شدن آرایش چشم‌ها اطمینان پیدا کنید که بین خط مژه‌ها و خط چشمتان فاصله‌ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. این کار باعث می‌شود که مژه‌هایتان هم پرتر نشان دهد.

۸- هنگام کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان. این کار باعث می‌شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحت‌تر بکشید.سالن زیبایی در جنت آباد

۹- برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم‌ها می‌توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از استفاده از سایه‌هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، یا حتی قهوه‌ای، خودداری کنید.

منبع:blog.wtn.ir

  • شیما مدیر